[cstex] OT: Re: serial o ConTeXtu + Win vs. Linux

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Wed Jan 31 00:11:15 CET 2007

30.1.07, Jiri Rybicka <rybicka at mendelu.cz>:
> Naprosto souhlasim s tim, ze "klikaci bedna" pouze rozptyluje a zabira
> systemove prostredky. Co se ovsem tyce fontu, tady bych jen poznamenal, ze
> kdyz jsme dostali CD od Frantiska Storma, tak rozchozeni libovolneho fontu
> ve Wordu trvalo asi 5 vterin, coz zabral jeden prikaz copy v prikazovem
> radku z prislusneho adresare CD do adresare windows\fonts, to zvladne
> kazdy, zatimco rozchozeni tehoz fontu v TeXu se mi bud vubec nepodarilo,
> nebo jsem za vyrazne pomoci netrivialniho softwaru pana Olsaka bojoval
> mnoho minut, nez jsem vse nastrkal, kam to patri, ponastavoval, zeditoval
> [...]
On ten navod od Petra Olsaka je zbytecne slozity. Pocita s tim, ze
clovek muze mit hodne nestandardni distribuci TeXu. Ve skutecnosti
staci toto:

1. System zalozeny na TeXLive a teTeXu: rozbalit do texmf stromu
(nejlepe lokalniho), pustit mktexlsr a potom updmap -syncwithtrees

2. MikTeX: rozbalit do texmf stromu (nejlepe C:\localtexmf), otevrit
MikTeX options, v "roots" zkontrolovat, ze se skutecne prohledava
C:\localtexmf (pripadne jej tam pridat a radeji soupnout na prvni
misto) a stisknout tlacitko Refresh FNDB.

Je to tak slozite?

Horsi je to v emTeXu, ten jeste nema TDS, takze se to skutecne musi
ruzne prestrkat.

--
Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/