[cstex] OT: Re: serial o ConTeXtu + Win vs. Linux

Jakub Šťastný knava.bestvinensis at gmail.com
Tue Jan 30 22:29:05 CET 2007

Zlata pravda :) Priznam se, ze me vubec nenapadlo resit to pres OO, netusil
jsem, ze i toto umi. Abych rekl pravdu, nechapu, proc. Proc se v Sunu museli
inspirovat tou filosofii windows, ze kazdy program umi vsechno, ale nic z
toho poradne? Je to jen zbytecne plytvani HW prostredky, a pak se clovek
divi, ze to tak strasne zere :/ Zaplat buh, ze je nemusim pouzivat moc
casto.

2007/1/30, Zdenek Wagner <zdenek.wagner at gmail.com>:

> moznosti
> prohlizece.
> >
> Asi jsem udelal dobre, ze jsem se v diskusi OO neptal, indicke fonty
> jsem nakopiroval do adresare, kde ma X fonty (tedy udelal jsem na ne
> vlastni podadresar), restartoval jsem X a ono to stacilo. OO vsak
> nepouzivam, jen jsem to chtel zkusit a jedine kdyz dostanu neco psane
> ve Wordu, postvu na to OO.
>

> --
> Zdeněk Wagner
> http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/
> http://icebearsoft.euweb.cz

Se srdečným pozdravem Jakub Šťastný

Prosím neposílejte mi přílohy ve formátech doc, ppt, pps, wmv a podobně.
Existuje spoustu kvalitních svobodných alternativ, které se (narozdíl od
zmíněných) řídí standardy. Například OASIS standard pro psaní
strukturovaných, textových dokumentů je formát odt. Děkuji.