[cstex] OT: Re: serial o ConTeXtu + Win vs. Linux

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Tue Jan 30 22:30:55 CET 2007

2007/1/30, Jakub Šťastný <knava.bestvinensis at gmail.com>:
> Co mi ale vylozene vadi je pouzivani DOC, coby nestandardizovaneho
> proprietarniho formatu ve statni sprave (navic ilegalne, jak jsme pred
> nekolika mesici videli). Je to extremne nezodpovedny pristup, uz jen proto,
> ze nejsou k dispozici specifikace a vime, ze s tou zpetnou kompatibilitou to
> je opravdu velmi mizerne.

Bohuzel jsme porad jeste zaostalejsi nez Indie. Tam je v nekterych
svazovych statech primo zakazano pouzivat ve statni sprave Windows a
MS Office. Zdroj: web OpenOffice.org, podle odkazu se mi podarilo
dohledat spravu v indickych novinach.

> Dale je bohuzel fakt, ze lide nerozlisuji mezi dokumenty, ktere jsou
> explicitne urceny k editovani (a pak pribalim zdrojaky nebo dejme tomu to

A jeste navic se mi stava, ze dvouradkovy mail dostanu jako prilohu ve
Wordu. Google to umi prekonvertovat na HTML, takze ted uz takove maily
vetsinou ctu, drive jsem je zahazoval rovnou.

--
Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/