[cstex] OT: Re: serial o ConTeXtu + Win vs. Linux

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Tue Jan 30 22:23:13 CET 2007

30.1.07, Petr Olsak <petr at olsak.net>:

> On Tue, 30 Jan 2007 jan.busa at tuke.sk wrote:
>
> Lide kolem toho OO uvazuji v pojmech "klikni tam, klikni onde". K tomu,
> aby clovek nainstaloval napr. font, potrebuje spustit graficky
> "instalator", tj. jakousi obludu, ktera se neobejde bez funkcniho X
> serveru, java nesmyslu, rootovskych prav atd. a ktera pred uzivatelem
> zataji, ze jedine, co nakonec udela, je pouziti programu /bin/cp. Tito
> lide si casto nedokazou predstavit, ze muze X server bezet na jinem
> pocitaci, nez aplikace, font server taky nekde jinde. Pro ne je pocitac
> [...]
Asi jsem udelal dobre, ze jsem se v diskusi OO neptal, indicke fonty
jsem nakopiroval do adresare, kde ma X fonty (tedy udelal jsem na ne
vlastni podadresar), restartoval jsem X a ono to stacilo. OO vsak
nepouzivam, jen jsem to chtel zkusit a jedine kdyz dostanu neco psane
ve Wordu, postvu na to OO.

--
Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/