[cstex] OT: Re: serial o ConTeXtu + Win vs. Linux

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Tue Jan 30 11:18:21 CET 2007

Zdravim,

On Tue, 30 Jan 2007, Petr Olsak wrote:

> Pozor na ten kvantifikátor "na každém". Matematici jsou na to docela
> citliví. Pokud existuje jeden počítač, na kterém ten program instalovaný
> není, Vaše tvrzení je nepravdivé. Přitom kolem mě takových počítačů je
> docela dost, tj. na základě svých osobních zkušeností vyvracím Vaše
> tvrzení.

Nastastie existuje mnoho pocitacov, kde nie je WORD. WIN etc. Pre mna bol
pred 12-13 rokmi dost velky sok, ked na akademickej pode sa vyhlasilo, ze
"oficialny komunikacny protokol" bude WORD. Ako keby sa mi zrutil jeden
svet.

WORD (a aj WIN) je produkt "4.dimenzie", teda inteligencie. Ale bol
vytvoreny pre "1.dimenziu" (tvrde latky, peniaze). Zdrojovy kod je utajeny
a chraneny, takze nemozno o nom vediet "vsetko". Billovi sa to podarilo,
je najbohatsim muzom na planete. Cim dalej ludia nebudu vediet vsetko, tym
dalej mu budu peniazky padat.

Pracujem na jednej tabulke (WORD tam nebude, lebo tam nepatri), bude mat
nazov Duch Deda Donalda - mozno sa aj na nej zasmejete, ale myslim si,
ze ta tabulka ma/bude mat tvrdu logiku.

Zdravim
Ladislav Bitto