[cstex] OT: Re: serial o ConTeXtu + Win vs. Linux

Petr Olsak petr at olsak.net
Tue Jan 30 10:45:53 CET 2007

On Tue, 30 Jan 2007, [UTF-8] "ProchĂĄzka LukĂĄĹĄ Ing. - Pontex s. r. o." wrote:

> Zdravím,
>
> přispěl bych svou zkušeností/postřehy do diskuse.

Když OT tak tedy OT.

> Práce s Wordem je intuitivní a je instalován na každém počítači.

Pozor na ten kvantifikátor "na každém". Matematici jsou na to docela
citliví. Pokud existuje jeden počítač, na kterém ten program instalovaný
není, Vaše tvrzení je nepravdivé. Přitom kolem mě takových počítačů je
docela dost, tj. na základě svých osobních zkušeností vyvracím Vaše
tvrzení.

Prohlašuji, že na mém počítači žádný Word instalovný není. I kdybych si ho
koupil (což je docela šílená představa:-), pak by se mi ho stejně
nepodařilo rozfunět, neboť na Linuxu on neběží.

> Text o rozsahu 0.5 - 2 stránky se s ním lehce vytvoří.

Mě by se asi moc lehce netvořil, neboť s tím programem neumím pracovat.

Zdravím

Petr Olšák