[cstex] OT: Re: serial o ConTeXtu + Win vs. Linux

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Tue Jan 30 11:43:18 CET 2007

Hehe... Tak prispevek pana Olsaka mne fakt docela pobavil :-) ...
chci to dat do sirsiho kontextu v  navaznosti na prispevek pana
Hospodky, ktery napsal:

 > To snad ne! Nemuzete preci od studentu vyzadovat psani DP v TeXu. To
je proste
 > diskriminace a s tim nemohu souhlasit, i kdyz Vam rozumim. Lze
vyzadoval jistou
 > typogrfickou kvalitu - vetsinou zalezi na vedoucim a pak na
recenzentovi. ....atd.

Myslim ze pan Olsak mel a ma velke stesti, ze zatim nenarazil na
takoveho nadrizeneho, ktery ho diskriminoval tim, ze by po nem chtel
trebas nejaky posudek napsany ve Wordu :-) ...Hehe .. resp. mozna, ze
mela jista mnozina nadrizenych to stesti, ze tim pana Olsaka  radeji
nediskriminovali :-) ...

Bohuzel ja Word pouzivat MUSIM i kdyz nechci, nebot me neustale vsichni
mi nadrizeni diskriminuji tim, ze po mne "furt" chteji, abych jim vse
odevzdaval ve Wordu ... Zatracena prace! ...Co tak stiznost k ustavnimu
soudu ?.... :-)

Ale ted vazne...
Pokud po me chce nekdo nejaky papir - neni problem, pokud nekdo chce
neco poslat mailem, poslu to v PDF z TeXu a neni problem ...
ale dost casto dostanu mail : "Hele vis co, posli mi to radeji ve Wordu,
at si to muzu upravit a predelat po svem ..." ... a kdyz na to reknu:
..."Hele sorry.. ja Word pouzivam jen v sebeobrane v ohrozeni zivota!",
tak mi skoro nikdo neveri ...
Notabene, uz se vam nekdy stalo, abyste sve TeXovske veci pracne
predelavali do Wordu ?? Me ano - uz mockrat ... je to docela zabavne a
hlavne dost na hlavu...

Pekny den konferenci ...

Jarda Hajtmar