[cstex] serial o ConTeXtu + Win vs.Linux

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Mon Jan 29 14:38:08 CET 2007

2007/1/29, Ladislav Bitto <geoflabi at savba.sk>:

> Mozno, ze sa to za tie 4 roky trosku aj zmenilo. Kazdopadne MIKTeX je
> skvela instalacia pod oknami - a aj ked je to na slaktrafenie WINDOWS
> pouziva vo svete ani neviem kolko percent ludi (cital som vseliake
> pomery, raz bolo dokonca az 90%).

> tak to Vam verim. Ked to clovek bere ako zabava, je to ine kafe.
>
> Ja osobne ConTeXt nepouzivam, zrejme tak skoro ani nebudem.

ConTeXt vyzaduje Ruby, coz je v kazdem Linuxu, zatimco do Windows se
to musi doinstalovat. Na neco je zas nutny Perl. Prestoze to vse pro
Windows existuje, nejsem si jist, zda se to nainstaluje s MikTeXem. V
TL by to melo byt a zrejme (verzi 2006/7 jsem ve Win netestoval) by se
vse melo nainstalovat samo a melo by to samo poznat, pokud uz uzivatel
Perl, Ruby a Ghostscript ma, takze je to nebude instalovat podruhe.

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/