[cstex] serial o ConTeXtu + Win vs.Linux

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Mon Jan 29 13:28:15 CET 2007

On Mon, 29 Jan 2007, [ISO-8859-2] Jakub ©»astný wrote:

> Aha, dekuji, nejak jsem na tento mesinovy ;) OS uplne zapomnel.

Mozno, ze sa to za tie 4 roky trosku aj zmenilo. Kazdopadne MIKTeX je
skvela instalacia pod oknami - a aj ked je to na slaktrafenie WINDOWS
pouziva vo svete ani neviem kolko percent ludi (cital som vseliake
pomery, raz bolo dokonca az 90%).

> Uvidim, co se s tim da delat, abych rekl pravdu, windows jsem poradne
> nevidel uz nekolik let a rozchazet tam cokoliv mi zrovna dvakrat velkou
> radost neprinasi,

tak to Vam verim. Ked to clovek bere ako zabava, je to ine kafe.

Ja osobne ConTeXt nepouzivam, zrejme tak skoro ani nebudem.

Zdravim
Ladislav Bitto