[cstex] OT: Re: serial o ConTeXtu + Win vs.Linux

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Mon Jan 29 15:08:37 CET 2007

Dusledkem toho, ze vetsina lidi pouziva wokna je asi i to, ze tak moc
lidi pouziva word (a to vetsina navic blbe), ktery jim naprosto vyhovuje
a dostacuje.
Pak se nemuzete divit, ze vam na tu prednasku prijde jen 20 lidi (coz je
podle mne i dusledkem toho, ze nikdo to nema potrebu pouzivat, protoze
se vzdycky nakonec najde nejakej "blbec", ktery to pripadne za ostatni v
tom TeXu udela).
Predpokladal bych, ze vysoke skoly maji paky na to aby jejich absolventi
s TeXem umeli (minimalne kvuli diplomce). Bohuzel nekde (podle mne snad
i ve vetsine pripadu) jdou cestou umozneni napsani diplomky ve wordu ...
a pak se nemuzeme divit. Po vysoke skole v praxi uz se nikdo Linux a TeX
ucit sam od sebe nebude... Bohuzel si navic myslim, ze pro normalniho
cloveka izolovanyho od akademickyho prostredi (kde muze najit pomoc
ostatnich v prekonani uvodnich obtizi ) je Linux jen ztezka pouzitelny.
Bohuzel je to na dlouhou diskuzi ... spis dohadovani ...

Jarda Hajtmar

Ladislav Bitto napsal(a):

> Mozno, ze sa to za tie 4 roky trosku aj zmenilo. Kazdopadne MIKTeX je
> skvela instalacia pod oknami - a aj ked je to na slaktrafenie WINDOWS
> pouziva vo svete ani neviem kolko percent ludi (cital som vseliake
> pomery, raz bolo dokonca az 90%).

> tak to Vam verim. Ked to clovek bere ako zabava, je to ine kafe.
>
> Ja osobne ConTeXt nepouzivam, zrejme tak skoro ani nebudem.
>
> Zdravim
> Ladislav Bitto

>>> 39 Linux etc.