[cstex] serial o ConTeXtu + Win vs.Linux

Jakub Šťastný knava.bestvinensis at gmail.com
Mon Jan 29 13:02:47 CET 2007

Aha, dekuji, nejak jsem na tento mesinovy ;) OS uplne zapomnel.

Uvidim, co se s tim da delat, abych rekl pravdu, windows jsem poradne
nevidel uz nekolik let a rozchazet tam cokoliv mi zrovna dvakrat velkou
radost neprinasi, ale kdyz se na to najde cas, tak to zkusim a bude-li to
fungovat, urcite to do pristiho clanku pridam :)

Diky za namet, Botanicus