Nechtene zobaky v emailech

Milan Vancura milan at ucw.cz
Mon Jan 22 11:39:55 CET 2007

> Tj. nektere emailove klienty nahlednou i do textovych priloh a tam
> regularni vyraz ^From nahradi retezcem ">From".

> na to davam pozor, protoze tenhle vadny emailovy klient je (alespon mezi
> matematiky) pomerne casto pouzivany.

Dobry den.

Uvedu na pravou miru, co se deje: je to nutnost pri pouzivani formatu mailbox
pro ukladani e-mailu, coz je standardni format ukladani e-mailu na UNIXovych
systemech (Linux, Solaris, HP-UX, AIX...). Jelikoz je cely mailbox v jednom
textovem souboru, slouzi radky zacinajici From (bez dvojtecky) jako oddelovace
mailu v tom souboru. Bohuzel, co ja vim, tak nezavisle na prilohach, tj. radky
v textu mailu zacinajici na From musi klient nejak "predelat", aby nevznikaly
falesne zacatky e-mailu v mailboxu.

Tedy by se dalo rici "neni to bug ale feature" (z pohledu mailoveho klienta)
ale spise presneji receno "bug je ve formatu, ne v klientovi".

Milan Vancura