Nechtene zobaky v emailech

Marek Pomp pomp at osu.cz
Mon Jan 22 10:39:04 CET 2007

Pekny den,
okrajove reaguju na nechtene "zobaky" v emailech.

Sazim matemam. casopis, prispevky chodi emailem. Cas od casu se mi
objevi v prilohach v souborech *.tex "zobacek" pred slovickem "From",
pokud se toto vyskytuje na zacatku radku.
Tj. nektere emailove klienty nahlednou i do textovych priloh a tam
regularni vyraz ^From nahradi retezcem ">From".

Protoze dostavam prispevky vetsinou forwardovane od clenu redakcni rady
(a z toho jednoho vadneho, ktery jsem dostal primo to nebylo zrejme),
tak jsem prilis podrobne nepatral, ktery klient to dela a proc, jen si
na to davam pozor, protoze tenhle vadny emailovy klient je (alespon mezi
matematiky) pomerne casto pouzivany.

m.p.