Nechtene zobaky v emailech

Marek Pomp pomp at osu.cz
Tue Jan 23 06:24:22 CET 2007

Pekny den,
diky za vysvetleni. Spatne jsem pozoroval, testoval a pak jsem se
spokojil s nejlacinejsim resenim :-(. Otestoval jsem to jeste jednou.
Aby vznikl nechteny zobak tak musi platit
    1) sekvenci ^From musi (po mezere) nasledovat jesne nejaky dalsi
        znak ruzny od konce radku.
    2) priloha musi jit jako holy text (MIME Text/Plain, nikoliv jako MIME
        Application/TeX)
    3) prijemce musi pouzivat mailbox, (nebo neco podobneho).
Doufam, ze moje chyby nekomu pomuzou. (Rozhoden jsem klidnejsi ja, ze se
letita zahada vyresila.)
Marek Pomp