Seminar LaTeX - ziadost o podklady

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Fri Jan 19 12:21:48 CET 2007

2007/1/19, Ladislav Bitto <geoflabi at savba.sk>:

> Zdravim,

> Hoci nemam Linux, cital som to s velkym zaujmom. Vidim za tym tu namahu,
> co ste na tieto testy potrebovali. Tie testy su fakt velmi zaujimave.

Stacilo zapnout stolni pocitac a notebook. Soubory mam sdilene pres
NFS a protoze notebook komunikuje s ADSL modemem pres WiFi, nemusim
ani tahat draty :-)

VMWare Server je zadarmo a Win obcas potrebuju.

> PS: prvy krat vidim od Vas, ze PINE mi neprida znaky > pred riadky.

Asi pred pul rokem jsem zmenil e-mailovou adresu i klienta. Rozhodl
jsem se k tomu v okamziku, kdy se mi na cesnetu v kratke dobe ztratilo
nekolik zivotne dulezitych mailu a navic tam neni antispamovy filtr.
Take je tam k dispozici jen maly diskovy prostor, takze jsem vse musel
hned mazat. Po nejakem case se mi stavalo, ze jsem potreboval znovu
najit informaci, kterou jsem kdysi dostal emailem, ale uz to bylo
smazane...

Doufam, ze "spatne ozobakovani" odpustite.