Seminar LaTeX - ziadost o podklady

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Mon Jan 22 06:48:35 CET 2007

On Fri, 19 Jan 2007, Zdenek Wagner wrote:

> Stacilo zapnout stolni pocitac a notebook. Soubory mam sdilene pres
> NFS a protoze notebook komunikuje s ADSL modemem pres WiFi, nemusim
> ani tahat draty :-)

Ano, pokrok ide milovymi krokmi dopredu. Ked mi syn (nedavno) doma
v kuchyni (bez drotov a bez mobilu) ukazal na notebooku, kto je momentalne
vo firme, na com pracuje, kedy prisiel, co ma urobene od zaciatku mesiaca
etc. On to mohol, lebo ten program on vytvoril a ma pristup vsade
(instaluje to uz kade-tade). Ja len kukam, 4.5 vnucka ma bez problemov
porazi na pocitaci (PEXESO) - ta mensia (2.5 rocna) ma porazi za par tyzdnov.

> Doufam, ze "spatne ozobakovani" odpustite.

Vidim, ze ste ma nevysmiali. Ja som toto vsimol pred pol rokom u
madarskeho profesora, s ktorym som bol kontakte kvoli EUROTeX2006. Potom
som nato zabudol. Ked som to zbadal u Vas, sive bunky mi vyprodukovali ten
riadok s PS:

Nemam Vam co odpustat (mne by ste mali odpustit, ze som Vas otravoval s
tymi astro fontami). Poznam Vas ako cloveka s konskou davkou
trpezlivosti. Cloveka pripraveneho vzdy pomoct. Najkrajsia veta, co som
cital od Vas - chcem to vediet preto, aby som mohol pomoct inym. V tej
vete je vsetko. Pytali ste sa na nieco (cez polku obrazovky) - na jej
konci bola ta krasna veta.

Zdravim
Ladislav Bitto

Zdeněk Wagner