Seminar LaTeX - ziadost o podklady

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Fri Jan 19 06:41:47 CET 2007

Zdravim,

On Thu, 18 Jan 2007, Zdenek Wagner wrote:
> Vysledky meho testu jsou zajimave... Nejprve pouzite pocitace:

Hoci nemam Linux, cital som to s velkym zaujmom. Vidim za tym tu namahu,
co ste na tieto testy potrebovali. Tie testy su fakt velmi zaujimave.

>Z toho plyne, ze v Acrobat Readeru pro Linux je neco velmi nezdraveho.
Je zrejme, ze mate pravdu.

Ani pod WIN XP nie je vsetko v kostolnom poriadku s tym AR.
Ja som stravil vela
casu so skusanim roznych animacii [najprv len svojich, potom prekodovanych
z GIFu a nakoniec (po prvej mojej prednaske o animaciach) aj vytvory inych
ludi, dokonca aj krasne 3-D obrazky z programu MATHEMATICA]. Teraz
momentalne nemam na nic cas. Je uplne katastrofa, co vsetko musime
vyplnovat uz od zaciatku decembra. Tu prednasku som predniesol tak, ze som
28 dni pred nou nedostal k tomu (ani jeden den), aby som sa na nich
"pozrel". To bolo vsetko, len nie priprava na tu prednasku. Nemal som cas
napisat ani jedno slovo.

PS: prvy krat vidim od Vas, ze PINE mi neprida znaky > pred riadky.

Zdravim
Ladislav Bitto

--
Zdeněk Wagner