Prostor kolem vložené grafiky

Robert Marik marik at mendelu.cz
Tue Jan 16 23:17:08 CET 2007

Doporucuji poradne nastudovat jak TeX nacita parametry. Pokud je
neseparovanym parametrem jeden token (tj. jeden znak nebo jedna ridici
sekvence), nemusi se schovavat do kuceravych zavorek. Z hlediska TeXu je
treba \frac 12 stejne jako \frac{1}{2}.  Ten prvni zapis je v TeXu
ekvivalentni tomu druhemu, ale nemusi to uz projit v nekterych podobnych
programech, jako treba MimeTeX, proto se doporucuje ty slozene zavorky
psat i tam, kde to je zbytecna otrava (ale ja to treba nedelam, setrim si
radsi praci).

Takze je jedno jestli tam ty slozene zeavorky jsou nebo ne.

zdravi R.M.

Mgr. Robert Marik, Ph.D.                 (Robert Ma\v r\'\i k)
Dpt. of Mathematics, Mendel University Brno   (www.mendelu.cz)
Zemedelska 3
613 00 Brno, CZECH REPUBLIC

tel:+420 5 4513 4030