potlaceni captions - vyreseno

Martin Mašín masin at fzu.cz
Wed Jan 17 15:18:59 CET 2007

Dobrý den,

 	balík endfloat jsem neznal a je to přesně to, co jsem potřeboval.
Zdá se, že parametr endfloat v \documentclass[endfloat]{revtex4} využívá
balíku endfloat, jeho zavedení pomocí \usepackage je ale lepší, protože
jeho chování můžu ovlivnit parametry. Děkuji i p. Wagnerovi. Jeho návod na
úpravu \@makecaption jsem našel i v manuálu k balíku endfloat.
 	S pozdravem

 						Martin Mašín

On Sun, 14 Jan 2007, Miroslav Fikar wrote:

> Pouzite balik endfloat, urobi to vsetko.
> M. Fikar

Mgr. Martin Masin Ph.D.         Phone  (420) 220 318 504
Institute of Physics AS CR      Fax    (420) 233 343 184
Cukrovarnicka 10                e-mail masin at fzu.cz
162 53 Prague, Czech Republic   WWW http://www.fzu.cz/~masin/masin.html