Prostor kolem vložené grafiky

"Procházka Lukáš Ing. - Pontex s. r. o." lpr at pontex.cz
Tue Jan 16 15:14:03 CET 2007

... Děkuji za radu,

ale dopsání řádků

\renewcommand\topfraction{.9}
\renewcommand\bottomfraction{.9}
\renewcommand\textfraction{.1}

mi (úplně) nepomohlo.

- Nicméně dle http://mintaka.sdsu.edu/GF/bibliog/latex/floats.html jsem
ještě připsal

\renewcommand{\floatpagefraction}{0.7}

a obrázky se vkládají mnohem přirozeněji.

Ještě drobný dotaz k syntaxi - měl jsem zato, že "\renewcommand" se
použije tak, že 1. argument (jméno příkazu) se uzavře do složených
závorek (jak jsem vyčetl např. v "Nie príliš stručný úvod do systému
LaTeX"); jsou následující zápisy ekvivalentní?

\renewcommand\floatpagefraction{0.7}

\renewcommand{\floatpagefraction}{0.7}

S pozdravem

Lukáš Procházka