Seminar LaTeX - ziadost o podklady

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Mon Jan 15 07:49:07 CET 2007

Zdravim,

On Wed, 10 Jan 2007, Ladislav Bitto wrote:

> to je dobry napad. Aj ja idem nieco take robit, zhodou okolnosti hned
> zajtra 11.1.2007 o 10.00 hod. Zda sa mi, ze ten podiel sa bude velmi

Tak uz to mam za sebou. Myslim si, ze vsetko som povedal podla programu,
ale urcite z toho nezmudreli (za 40 min. sa neda naucit TeXovat - aj ked
som napokon skoncil az po dvoch hodinach, po skonceni sme este
nebatovali).

Ale zrejme to zaujalo (moznosti animacie) a tak zase ten vnutorny hlas mi
sepka, ze musis urobit druhu prednasku, kde bude jediny bod

 Ako si vlastnorucne vytvorit a pustit animaciu - chcel by som predstavit
               ovladac, ako ho zdokonalil pan Marik.

Na toto vsak uz potrebujem povolenie - povolenie ludi "2. dimenzie".
Pri 1. prednaske som to nepotreboval. Dufam, ze mi to povolia.

Zdravim
Ladislav Bitto