Seminar LaTeX - ziadost o podklady

Robert Marik marik at mendelu.cz
Wed Jan 17 09:17:29 CET 2007

V Mon, 15 Jan 2007 07:49:07 +0100, Ladislav Bitto napsal(a):

>  Ako si vlastnorucne vytvorit a pustit animaciu - chcel by som predstavit
>                ovladac, ako ho zdokonalil pan Marik.

Jeste jsem sem chtel napsat, ze to vkladani animaci pry nechodi ve Fedore
64bit. Presneji:

---------------------
Many thanks,
Unfortunately, when I click at the pictures or buttons, my acroread 7.0
finishes. I work in Fedora Core 4 x86_64 Linux. I tried the tractrix.pdf.
My own file does not compile as I have not eforms.sty.

Soubor vytvoreny pomoci puvodniho pdfanim chodi bez problemu.
Nevim proc to tak je, uz jsem nad tim nebadal, protoze autor puvodniho
pdfanimu napsal, ze dela taky nejake upravy a ze pred vanocemi vystavi
vylepseny pdfanim na CTANu, tak jsem nechtel abychom si lezli do zeli.

Robert Marik