Sestupne cislovani citaci...

Michal Friesl friesl at kma.zcu.cz
Sun Jan 14 11:13:28 CET 2007

On Thu, 11 Jan 2007, Jan Pospisil wrote:

> maximalne se mi podarilo mit publikace serazene sestupne, ale stejne
> vzdy prvni publikace na vystupu mela jednicku.

Hezky den,

a cil (resp. stav) je, aby v bibtexem vygenerovanem souboru .bbl byly
polozky typu \bibitem[poradi]{klic}, anebo tam ma byt jen \bibitem{klic}?
Ve druhem pripade totiz ocislovani provadi az TeX pri sazeni seznamu.

Mel-li by TeX sam cislovat sestupne, nabizi se treba mirne predefinovat
prostredi thebibliography, aby

   * makru \list jako prvni argument (definujici obsah sazeneho labelu)
     predalo nikoli \@biblabel{"K"}, ale \@biblabel{"N-K+1"}.

   * A podobne zmenit definici \@bibitem, kde se cislo publikace predava
     makru \bibcite - to aby i odkazy z textu byly spravne.

   * Ci jeste neco dalsiho?

Spravne N by si thebibliography mohlo precist jako svuj argument
nagenerovany bibtexem :-) Upravit amsplain.bst, aby zapsal opravdu to
nejvyssi cislo, a ne prvni nejsirsi, by nemuselo dat tolik prace.

Michal Friesl