Sestupne cislovani citaci...

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Sun Jan 14 11:24:55 CET 2007

2007/1/14, Michal Friesl <friesl at kma.zcu.cz>:

> [...]
> prostredi thebibliography, aby
>
>    * makru \list jako prvni argument (definujici obsah sazeneho labelu)
>      predalo nikoli \@biblabel{"K"}, ale \@biblabel{"N-K+1"}.
>
>    * A podobne zmenit definici \@bibitem, kde se cislo publikace predava
>      makru \bibcite - to aby i odkazy z textu byly spravne.
>
>    * Ci jeste neco dalsiho?
>
> Spravne N by si thebibliography mohlo precist jako svuj argument
> nagenerovany bibtexem :-) Upravit amsplain.bst, aby zapsal opravdu to
> nejvyssi cislo, a ne prvni nejsirsi, by nemuselo dat tolik prace.

Slo by to resit ciste LaTeXovsky. Citac \maxnumber by mel na pocatku
nulovou hodnotu a cislovalo by se setupne, tj. do zapornych hodnot.
Cislovani by skoncilo zapornou hodnotou ulozenou napr. b \lastnumber.
Hodnota \maxnumber-\lastnumber by se zapsala do \jobname.aux tak, aby
se ji v dalsim pruchodu naplnil citac \maxnumber. Pokud by doslo mezi
pruchody ke spusteni BibTeXu a zmenil se pocet odkazu, neskonci
\lastnumber na nule a v dalsim pruchodu se cislovani opravi.

--
Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/