Sestupne cislovani citaci...

Jan Pospisil honik at kma.zcu.cz
Thu Jan 11 00:02:06 CET 2007

Dobreho dne preji,

chtel bych se zeptat, jestli nekdo nevite, jak by se dal nejak elegantne zmenit
bibTeXovy styl plain.bst (nebo jeste lepe amsplain.bst) tak, aby vsechny
reference setridil podle roku sestupne a sestupne to take ocisloval, tj. prvni
aby na vystupu byla nejnovejsi reference s cislem N (kde N je pocet publikaci) a
posledni by byla nejstarsi publikace s cislem 1. Zkousel jsem nahradit klicove
slovo ITERATE za REVERSE, ale neuspesne, maximalne se mi podarilo mit publikace
serazene sestupne, ale stejne vzdy prvni publikace na vystupu mela jednicku.

Predem dekuji za radu.
S pozdravem
J.Pospisil

   Ing. Jan Pospisil, Ph.D.           e-mail: Jan.Pospisil at kma.zcu.cz
   University of West Bohemia         phone:  (+420) 37763-2675
   Department of Mathematics          fax:    (+420) 37763-2602
   Plzen, Czech Republic              address: Univerzitni 22, 306 14