oboustranné kartičky

tv at fuzzy.cz tv at fuzzy.cz
Sun Jan 7 17:02:28 CET 2007

Ahoj,

potřebuji vyrobit oboustranné kartičky - na jedné straně otázka,
na druhé správná odpověď, a přemýšlím jak to udělat co
nejelegantněji. Kdysi dávno jsem něco podobného dělal tuším v
excelu nebo tak něco, ale to byla jenom jednotlivá slova a tohle bude
složitejší sazba.

Nevíte, neexistuje v LaTeXu něco co by se k tomuhle dalo použít?
Ideální vlastnosti jsou
- schopnost přesně zarovnat kartičky na protilehlých stranách
- možnost různého formátování otázky / odpovědi
- volitelná velikost kartiček (přesná velikost, minimální, plně
automaticky)

Moje představa je taková že by to mohlo fungovat jako beamer, tj.
nadefinovat jednotlivé kartičky a on už si to pak rozhází sám na
jednotlivé stránky, něco jako

   \begin{card}
      \begin{question}
          Jak se jmenujes?
      \end{question}
      \begin{answer}
          Franta
      \end{answer}
   \end{card}

Neco malo jsem zkousel spachat, ale pracnosti se to moc nelisilo od
toho Excelu, a zadny kloudny balicek jsem na to zatim nenasel. Pocitam
ze karticek bude radove tak okolo 500 ruznych.

Tomas