oboustranné kartičky

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Sun Jan 7 18:06:40 CET 2007

Dobry den.
Doporucuji mrknout na soubor slovicka.tex, nachazejici se v ftp adresari
pana Olsaka (ftp://math.feld.cvut.cz/pub/olsak/texpraxe/)
da se snadno prizpusobit vlastnim potrebam - staci si to trochu
prostudovat a pozmenit a pak se daji tisknout karticky libovolnych
velikosti.
Je to ovsem delane v plainu.

Jarda Hajtmar