Pozdrav a vdaka. Overflow in \settabs

Pavol Kucerak kucerak at centrum.sk
Thu Jan 4 09:51:20 CET 2007

Dobrý den.

Pozdravujem vsetkych, prajem vsetko dobre v novom roku,
vela zdravia, zdaru pri TeXovani.

Dakujem aj vsetkym, ktori prispeli a prispievaju k sireniu TeXu,
i jeho pouzivaniu; radami tu na konferencii, prispevkami do tvorby
a sirenia TeXu, hlavne CS-TeXu a tvorbou a poskytnutim
dokumentacie. Myslim ze si vsetci zasluzia uznanie.

Tex je system, ktory umoznuje ozaj vela veci, krasnych
a dobrych, ale chce to (vacsinou) aj dost namahy.
Pouzivam vacsinou csplain, ale skusal som aj cslatex.

Dovolim si este otazku. Teraz skusam nieco s tabulkami v plain-e.
(pouzivam i \settabs. pouzivam ako oddel. poloziek tabelator
s predefinovanim kategorie tabelatora na tab align. char,
oddel. riadkov pomocou predefinovaneho znaku novy riadok,
ale to asi nie je podstatne).
Prosim vas, da sa dajako dosiahnut, aby mi tex vypisal nejaky
oznam ak sa text nezmesti do urceneho stlpca a presahuje
dalej?

Kedysi som robil i zlozitejsie tabulky robil, kde som si upravil
makra podla TBN na nacitanie a spracovanie premenl. poctu
poloziek z riadku, ale teraz by som chcel nieco jednoduchsie.

Dakujem.
P.Kucerak