[cstex] XeTeX

Arnost Stedry arnost at cs.cas.cz
Tue Feb 27 13:29:30 CET 2007

> premyslel jsem nad tim samym. Samozrejme me take zarazilo, kdyz jsem na
> hlavni
> chetech
>
> zitech (s dlouhym i)

minuly tyden probihala na toto tema debata v xetexovske konferenci (jak se
xetex vyslovuje v ruznych jazycich)
a tech variant tam bylo opravdu hodne od zitek, chetech, ketech,....

> nebo xetech?) ze je to cele vyvijene na MAC a v uzke spojitosti s MAC

to se ovsem netyka OTF fontu ale AAT rozsireni, pro ktere neexistuje zatim
zadna vhodna knihovna.

arnost

Arnost Stedry
Ustav Informatiky AVCR