[cstex] Prezentace v pdflatexu plus dotaz na Acrobat v Linuxu

Jiri Zelinka zelinka at math.muni.cz
Thu Feb 15 09:19:13 CET 2007

Robert Marik napsal(a):
> Dekuji panu Wagnerovi za informace. Je to sice pro skoro stejne jako kdyby
> to bylo napsane hebrejsky, ale aspon vim ze to jde tak se s tim nekdy
> poperu. Jenom urcite nezvladnu to sdileni pres Sambu tak se jeste chci
> zeptat, jestli se daji data mezi Linuxem a Windows ve vmware sdilet treba
> na usbdisku. Zatim jsem to resil dvema pocitaci a ssh-ckem a to uplne
> idealni neni :)
>
> s pozdravem Robert Marik

Uz je to sice off topic, ale zprovoznit sambu pod linuxem neni nic
sloziteho. Sam mam Debian Etch, stacilo nainstalovat balicek smaba (plus
dalsi nutne) a pak zadat coby root "smbpasswd -a 'jmeno_uzivatele'". V
konfiguracnim souboru /etc/samba/smb.conf jsem pak v sekci [homes]
opravil polozku "read only = Yes" na "No" kvuli pristupu z MSW i s
moznosti zapisu. Existuje taky klikaci konfigurator samby nazvany swat,
nastaveni se dela pomoci www prohlizece.

Zdravi Jiri Zelinka