[cstex] Prezentace v pdflatexu plus dotaz na Acrobat v Linuxu

Robert Marik marik at mendelu.cz
Thu Feb 15 13:50:03 CET 2007

Dekuji za info. Ja jsem puvodne neveril ze se mi povede nainstalovat to
vmware, ale nakonec jsem na to nasel PKBUILD (mam arch) a byla to
zalezitost dvou prikazu. Tak snad zmaknu i tu sambu. Jenom me trosku
zdesila informace ze virus ve WinWP by mohl smazat i data Linuxu.
poustim to totiz zatim pod rootem, protoze jsem jeste nechtel resit
pristupova prava na souborovem systemu kam jsem ty XP nainstaloval.

Ale abych se vratil k puvodnimu tematu:
Puvodni soubory z fancytooltips jsem opravil, aby to nedavalo tu chybu v
JavaScript konzoli a aby se bezici animace zavirala, kdyz prejdu na
jinou stranku, vycistil jsem zdrojak, zrusil zavislost na balicku
animfig a tim i kolizi s timto balickem a uz je to na CTAN na adrese
http://tug.ctan.org/tex-archive/macros/latex/contrib/fancytooltips/ s
ukazkami pro zajemce
http://tug.ctan.org/cgi-bin/getFile.py?fn=/macros/latex/contrib/fancytooltips/examples/example-min.pdf
http://tug.ctan.org/cgi-bin/getFile.py?fn=/macros/latex/contrib/fancytooltips/examples/example.pdf
  ten druhy je uz i s novym logem nasi univerzity :-)

Dekuji za upozorneni na tu chybu v javascriptech, za nasmerovani na
sambu a vmware. To problikavani animaci se mi bohuzel neobjevilo. Preji
pekny den. Robert Marik