[cstex] Prezentace v pdflatexu plus dotaz na Acrobat v Linuxu

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Wed Feb 14 09:56:23 CET 2007

13.2.07, Robert Marik <marik at mendelu.cz>:
> Dekuji panu Wagnerovi za informace. Je to sice pro skoro stejne jako kdyby
> to bylo napsane hebrejsky, ale aspon vim ze to jde tak se s tim nekdy
> poperu. Jenom urcite nezvladnu to sdileni pres Sambu tak se jeste chci

Mel jsem o tom v ustavu prednasku, mohu poslat slajdy v PDF. Sice tam
neni ten slovni doprovod, ale mam tam sejmute dialogy, jak jsem to
naklikal v Gnome, jen neco malo jsem rucne pripisoval do /etc/group a
/ets/passwd

> zeptat, jestli se daji data mezi Linuxem a Windows ve vmware sdilet treba
> na usbdisku. Zatim jsem to resil dvema pocitaci a ssh-ckem a to uplne
> idealni neni :)

Ano, VMWare server podporuje USB, takze ve virtualni masine si v menu
VM/Removable devices/USB aktivujete usbdisk a pak si jej ve Windows
pripojite obvyklym zpusobem (oznami to new device found). V te dobe je
to vsak nedostupne z Linuxu. Musite to odpojit ve Windows a potom v
menu. Jednostranny prenos z Linuxu do Win jde i pres CD. Virtualni
masina ma pristup bud fyzicky na CD/DVD, nebo na ISO image (a jako u
skutecneho pocitace muzete vymenovat media, ve VM lze prehazovat
image). Pomoci mkisofs jsem si tedy udelal image, pripojil ve VM a
pracoval s tim jako s CD.

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/