[cstex] Balík hyperref a velikost stránky A4

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Wed Feb 14 13:28:45 CET 2007

14.2.07, Miroslav Fikar <miroslav.fikar at stuba.sk>:

> Obcas sa mi stava, ze je vysledok nastaveny na letter az pri prevode
> ps2pdf a dovtedy az po ps subor je to v poriadku (ak pracujem
> s tex-dvi-ps-pdf). Zistil som, ze problemy zmiznu, ked pridam do
> ps2pdf skriptu moznost PAGESIZE=a4.

Tohle zavisi na konfiguraci nekolika programu. Predne v config.ps jsou
definice velikosti papiru. Pokud je u A4 napsano, ze ma pouze vlozit
strukturni komentar %%DocumentSize: A4 a zadny PS kod, predpoklada se,
ze PS se bude tisknout na tiskarne, kde je A4 defaultni velikost. Pak
zadny \special{papersize=...} ani -ta4 nepomuze. Musi se sahnout do
config.ps a vnutit, aby se vlozil prikaz a4. Tomuto prikazu rozumi
Distiller i Ghostscript a zapnou ve vystupnim PDF A4. Distiller ma
defaultne letter, ale jde to naklikat v preferencich, ps2pdf z
Ghostscriptu bere parametry z prikazoveho radku. Podle meho nazoru
vede nejlepsi cesta pres opravu config.ps, jinak na to musi clovek
porad myslet a stejny parametr zadavat na nekolika mistech.

> M. Fikar
> --
> mailto:miroslav.fikar[at]stuba.sk, http://www.kirp.chtf.stuba.sk/~fikar

Zdeněk Wagner