[cstex] Balík hyperref a velikost stránky A4

Miroslav Fikar miroslav.fikar at stuba.sk
Wed Feb 14 13:05:55 CET 2007

"Procházka Lukáš Ing. - Pontex s. r. o." <lpr at pontex.cz> writes:

> Dobrý den,
>
> použití balíku hyperref mi nastaví velikost stránky na 8.5 x 11 in =
> 216 x 279 mm (tj. širší nižší A4); potřeboval bych A4 velikosti 210
> x 297 mm. Běžně jsem používal \usepackage{a4wide}. Když se podívám do
> hypertext.sty, najdu:

> \define at key{Hyp}{a4paper}[true]{%
>   \def\special at paper{210mm,297mm}%
>   \def\Hy at pageheight{842}%
> }
>
> Původně jsem měl představu, že najdu podobný zápis, jen velikosti
> "a4paper" budou jiné, třeba 8.5 in x 11 in resp. 21.6 cm x 27.9 cm;
> [...]

Obcas sa mi stava, ze je vysledok nastaveny na letter az pri prevode
ps2pdf a dovtedy az po ps subor je to v poriadku (ak pracujem
s tex-dvi-ps-pdf). Zistil som, ze problemy zmiznu, ked pridam do
ps2pdf skriptu moznost PAGESIZE=a4.

M. Fikar
--
mailto:miroslav.fikar[at]stuba.sk, http://www.kirp.chtf.stuba.sk/~fikar