[cstex] Prezentace v pdflatexu plus dotaz na Acrobat v Linuxu

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Mon Feb 12 13:13:23 CET 2007

12.2.07, Robert Marik <marik at mendelu.cz>:

> A jeste dotaz: kdyz jsem vzpomnel ten AcroTeX, ma nekdo zkusenosti s
> provozovanim komercniho Distilleru a Acrobatu v Linuxu? Ve wine to
> asi nebeha. Beha to treba nekomu rozumnou rychlosti v XP
> nainstalovanych pod qemu? Jak rychly je na tohle potreba mit pocitac?
> Dekuji za pripadne namety a odpovedi.

Ja mam free VMWare Server na linuxovem stroji a v tom mam WinXP a v
nich stary komercni Acrobat 4. Muj stroj ma 3.4 GHz, v praci mame
WinXP na stroji 2.7 GHz, a podle mych zkusenosti na tom domacim stroji
Win ve VMWare jedou mnohem rychleji nez na holem zeleze. Pokud
netrvate na tom, ze musi byt vse OpenSource, tak na qemu zapomente a
stahnete si VMWare Server. Pak jeste musite vyplnit formular a napsat,
kolik chcete seriovych cisel.

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/