[cstex] Prezentace v pdflatexu plus dotaz na Acrobat v Linuxu

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Mon Feb 12 13:41:21 CET 2007

12.2.07, Zdenek Wagner <zdenek.wagner at gmail.com>:

> Ja mam free VMWare Server na linuxovem stroji a v tom mam WinXP a v
> nich stary komercni Acrobat 4. Muj stroj ma 3.4 GHz, v praci mame
> WinXP na stroji 2.7 GHz, a podle mych zkusenosti na tom domacim stroji
> Win ve VMWare jedou mnohem rychleji nez na holem zeleze. Pokud
> netrvate na tom, ze musi byt vse OpenSource, tak na qemu zapomente a
> stahnete si VMWare Server. Pak jeste musite vyplnit formular a napsat,
> kolik chcete seriovych cisel.

Jeste jsem zapomnel dodatek. Watched folders pro Distiller mam v
Linuxu na EXT3, pres sambu je to nabidnute ke sdileni a ve Win je to
pripojeno jako sitovy disk. Samba ma ale nekolik neprijemnych
vlastnosti. Predne je automaticky nabidnuty ke sdileni cely domovsky
adresar uzivatele samby, navic jako R/W. Kdyby se mi do Win dostal
virus, mohl bych prijit o vse. Ja jsem tedy v Linuxu veden jako
uzivatel zw ve skupine zw a skupine users. Pak mam uzivatele zwsamba
ve skupine users, ale Win jej vidi pod jmenem zw. Watched folders maji
pristupova prava 775, abych do nich mohl psat. Druha neprijemnost je v
tom, ze samba asi neumi zamknout soubory zpusobem slucitelnym s Win.
Pokud do "in" vytvarim soubor primo z dvips, nebo jej kopiruji odjinud
pomoci cp, Distiller si to zacne cist hned, je rychlejsi nez cp, takze
vysledek je podle okolnosti bud neuplny PDF (s nekolika prvnimi
strankami), nebo to zkrachuje na nejakou chybu. Resenim je vytvorit PS
v jinem adresari a do "in" jej soupnout pomoci mv.

Dalsi neprijemnou vlastnost maji WinXP. Nedovedou pripojit disk bez
hesla a programy se nedovedou na heslo zeptat. Kdyz tedy nastartuju
Distiller, oznami, ze watched folder je nedostupny a vetsinou se z te
chyby nevzpamatuje bez restartu Win. Mam tedy na wokennim desktopu
shortcut tohoto adresare, kliknutim na nej me Win vyzvou k zadani
hesla uzivatele zw (alias zwsamba) a po jeho zadani se pripoji
automaticky vsechny sdilene adresare.

Win98 se na heslo ptaji jen pri prvnim pripojeni. Heslo se zapamatuje,
pocitac se muze vypnout a zapnout a vse se pripoji automaticky samo.

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/