[cstex] Prezentace v pdflatexu plus dotaz na Acrobat v Linuxu

"Procházka Lukáš Ing. - Pontex s. r. o." lpr at pontex.cz
Mon Feb 12 12:56:04 CET 2007

Dobrý den,

vyzkoušel jsem pokus.pdf. Soubor jsem otevřel Adobe Readeru 5.0 - Win
2000. Nejprve naskočilo chybové okno "Javascript Console" s hláškou:

Acrobat Database Connectivity Built-in Functions Version 5.0
Acrobat EScript Built-in Functions Version 5.0
Acrobat Annotations / Collaboration Built-in Functions Version 5.0

TypeError: this.getField("animacka") has no properties
TypeError: this.getField("animacka") has no properties

- Nedokážu posoudit, kde je chyba.

I přesto se však tooltipy objevovaly - po kliknutí nebo při držení
shiftu před najetím.

Vyzkoušel jsem i Adobe Reader 7.0 - zcela bez problémů a bez chybového okna.

S pozdravem

Lukáš Procházka

--
Ing. Lukáš Procházka