[cstex] Prezentace v pdflatexu plus dotaz na Acrobat v Linuxu

Robert Marik marik at mendelu.cz
Mon Feb 12 09:40:33 CET 2007

Dobry den, sepsal jsem makra pracovne nazvana fancytooltips, ktera
umoznuji vkladat do pdf prezentace vytvorene pdflatexem (!!! ne dvips ani
dvipdfm !!!) odkazy, ktere po najeti mysi zobrazi nejaky text, obrazek,
nebo animaci a po odjeti ten text nebo animaci zase skryji. (Neco jako ma
v sobe i AcroTeX Presentation bundle, ale pro ten je potreba komercni
distiller a je tudiz jenom pro windows. Delaji to pomoci vrstev a ty
pdflatex pravdepodobne zatim neumi.)

Vypada to jako cooltooltips (odsud i nazev), ale ma to vetsi moznosti.
Nevyhoda oproti cooltooltips zase je, ze ty vyskakovaci "tipy" jsou v
externim souboru.

Soubor s ukazkou je
http://old.mendelu.cz/~marik/latex/fancytooltips/pokus.pdf s layoutem
pdfscreen a minimalni soubor
http://old.mendelu.cz/~marik/latex/fancytooltips/pokus-min.pdf
ktery je jenom article a geometry. Zdrojaky jsou tamtez, vsechno zabalene je na
http://old.mendelu.cz/~marik/latex/fancytooltips.zip

Jeste to nemam zabalene jako dtx soubor, ale vlastni kod je jenom na 90
radku. Protoze to je jeste rozpracovane, posilam informaci nejprve sem,
kdyby byl nejaky ohlas a navrh na doplneni nejake funkce. Zatim tam
treba pisu natvrdo cisla stranek toho externiho souboru, tak to je prvni,
co se musi vyresit.

A jeste dotaz: kdyz jsem vzpomnel ten AcroTeX, ma nekdo zkusenosti s
provozovanim komercniho Distilleru a Acrobatu v Linuxu? Ve wine to
asi nebeha. Beha to treba nekomu rozumnou rychlosti v XP
nainstalovanych pod qemu? Jak rychly je na tohle potreba mit pocitac?
Dekuji za pripadne namety a odpovedi.

Preji pekny den. Robert Marik