[cstex] rustina a MIKTeX

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Mon Feb 12 09:58:56 CET 2007

2007/2/12, Ladislav Bitto <geoflabi at savba.sk>:

> Ja prekladam malicke programy (aj animacne programy su celkom malicke).
> Tam doba prekladu je nepodstatna. Na tej ceste k obrazku sa musi pustit
> sedem programov (na ceste k animacii dokonca devat!). Cim je ten program
> mensi, tym rychlejsie sa spusti. Preto pouzivam stary FORTRAN, GS5, EMTeX,
> AR5 - lebo to potrebujem casto vidiet (nuz co, clovek je zvedavy na to, ze
> co robi)

Take je mozne, ze Vas souborovy system pouziva malou cache. Pokud jsou
zdrojaky male a mel jste je otevrene v editoru, nemel by je kompilator
cist z disku, ale z cache. Pokud kompilujete opakovane, mela bny v
cachi byt i knihovna a samozrejme hotovy exe.

Pro srovnani: instaloval jsem TL2005 (plna instalace) z DVD na
notebook (i386, 1.6 GHz, 512MB RAM) a stolni pocitac (i386_64, 3.4
GHz, 4 GB RAM). V obou je skoro stejna mechanika DVD-RW od LG. 1.
faze, kdy se kopiruji soubory z DVD, trvala na obou pocitacich
priblizne stejne. Nasledne generovani formatu trvalo na notebooku asi
15 minut, na stolnim pocitaci asi sekundu, protoze vsechny soubory
byly v cachi :-)

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/