[cstex] rustina a MIKTeX

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Mon Feb 12 07:22:56 CET 2007

On Fri, 9 Feb 2007, Zdenek Wagner wrote:

> Jak psal pan Karolik, MikTeX dela spoustu veci navic, napriklad
> instaluje chybejici balicky. Da se to nekde v konfiguraci vypnout.
> Kdyz povypinate vsechny tyhle chytrosti, kdyz ze sveho mamuta vyhodite
> 90 % ohsahu, aby TeX pri hledani souboru neprohlizel tak velky diskovy
> prostor, kdyz zplostite adresarovou strukturu, aby se soubory
> nehledaly v rozvetvenych podadresarich, kdyz povypinate nejruznejsi
> rozsireni jako src \special's, pak jsem presvedcen, ze rozdil v
> rychlosti bude nevyznamny.

Tak radsej preinstalujem MIKTeX, nez aby som hladal, ze co mam vyhodit.
Ja MIKTeX pouzivam vlastne iba kvoli tych PDF animacii. Aby to bolo
rychlejsie mozem veci napchat do toho adresara, kde sa tvoria tie
animacie.

> mesicu. Kdyz jim kompilace trva dvojnasobnou dobu a delka vypoctu se
> zkrati o 1 %, je to pro ne vyznamny prinos.

Ja prekladam malicke programy (aj animacne programy su celkom malicke).
Tam doba prekladu je nepodstatna. Na tej ceste k obrazku sa musi pustit
sedem programov (na ceste k animacii dokonca devat!). Cim je ten program
mensi, tym rychlejsie sa spusti. Preto pouzivam stary FORTRAN, GS5, EMTeX,
AR5 - lebo to potrebujem casto vidiet (nuz co, clovek je zvedavy na to, ze
co robi)

> Zkusil jste nastavit linker, aby se
> nesnazil prohledavat knihovny, ktere urcite nepotrebujete (a jde to
> vubec)?

Neviem, ci sa to da vobec vypnut. Ja nemam vobec nic nastavene. Linkuje
iba zaklad a moju graficku kniznicu - to musi byt, lebo inac to
nezlinkuje.

> Kdyz vse, co ma 32bitovy kompilator navic, vypnete, urcite
> nemuze byt pomalejsi (tedy pokud nemate masinu, na ktere Windows
> samotne chodi line).

Vsimol som ten rozdiel medzi 16bitovym a 32bitovym len preto, ze na tej
novej ten 16bitovy ide rychlejsie (aspon tie male programy). Na tej
starsej masine sa to rozbieha velmi pomaly (aj sekunda!).

Zdravim
Ladislav Bitto