[cstex] rustina a MIKTeX

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Fri Feb 9 13:27:29 CET 2007

On Fri, 9 Feb 2007, Zdenek Wagner wrote:
> V Linuxu se ML nepotrebuje, protoze tam vsechno jiz je. Ruska
> klavesnice je v systemu, jak tradicni ruska, kde jsou pismena pro nas
> na nepochopitelnych mistech, tak varianta s rozlozenim odpovidajicim
> cestine/slovenstine.

Ano, viem ze tam to je. Je to aj vo WINXP urcite, len radsej si robim
veci sam, ked mozem. Ked mi to funguje so starymi vercajgmi, tak tych par
rokov uz vydrzim s nim. "Moja" cesko-slovenska klavesnica je ina, tak
nepise vela ludi (iba par okolo mna). Ja pisem fakticky bez SHIFTu.

Tie stare (a omnoho mensie veci) mi funguju
bezvadne (aj EMTeX) a prelozia sa rychlejsie (na tejto novej masine to
vidim okamzite, snad 0.1 sekunda - s MIKTeXom to hrkoce 1-2 sekundy).

Ja robim uz par rokov v TeXu vlastne iba obrazky (cez FORTRAN), keby som
tam pustal MIKTeX, tak by to bolo pomale. Ta nova masina ma poriadne
prekvapila - mam dojem ze tam ide ten stary 16bitovy FORTRAN kompilator
rychlejsie nez ten 32bitovy. Na tej starsej (dvojrocnej masine) ten
16bitovy bol velmi pomaly. Tych sedem krokov mi spravi ani neviem ako
rychlo - mam dojem, ze sucasne so stlacenim F5 sa mi objavi obrazok.
Musi to prejst cez:
     kompilator->linker->program.exe->prekodovac->TeX->dvips-gsview

Zdravim,
Ladislav Bitto