[cstex] Ztrata obrazku po dvips

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Tue Feb 6 15:47:01 CET 2007

6.2.07, Josef Polách <quality at endis.cz>:
> Zdravím všechny s dotazem
>
> Pomocí PHP vytvářím TeXový výstup jako zdroj pro tisk.
> Všechno jsem rozchodil, jen se mi do výsledného PS nevkládá
> obrázek. Ve DVi je vidět, dvips vytvoří korektní PS, ale bez
> obrázku. Při "ručním" zpracování se vše daří dobře.
>
> Napadá mě, jestli si dvips třeba nevolá pro vložení obrázku
> nějaký jiný program, k němuž nemá z PHP skriptu přístup.
> Programy (csplain, dvips...) spouštím ze skriptu pomocí sudo.
>
> Nebo je to ještě něčím jiným? Jak by se to dalo zařídit?

Já jsem narazil na to, že dvips odmítá absolutní cestu k obrázku.
Vkládám tímhle způsobem loga, adersář s logy mám ve svém vlastním
stylu, mám definováno \def\LogoPath{/home/zw/Logos}. Příkaz pro
vložení loga expanduje na \includegraphics[parametry]{\LogoPath/logo}.
Při vkládání PDF v pdfTeXu vše funguje. Pokud tímto způsobem vkládám
EPS, TeX si přečte rozměry, udělá místo, ale dvips jej odmítne vložit.
Neměl jsem čas to zkoumat a pátrat v nastavení, kniha spěchala do
tiskárny, tak jsem využil toho, že v podadresáři images jsem měl
speciální obrázky pouze pro tuto knihu, logo jsem tam zkopíroval a
předefinoval jsem \LogoPath.

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/