[cstex] Ztrata obrazku po dvips

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Wed Feb 7 06:37:57 CET 2007

Zdravim,

pan Wagner uz odpovedal. Skusim aj ja nieco, co ma tak hned rano napada.
Mne dvips neodmieta celu cestu (hned som si to aj vyskusal), pravda
vacsinou to tak nepouzivam. Druha vec moze byt, ci sa Vam do toho PS/EPS
suboru nepridal dajaky "nekorektny" prikaz, na zaklade ktoreho nakoniec
po DVIPS nevidite nic. To sa mi stava so stiahnutymi obrazkami. Skuste si
to zvacsit na 2000DPI, ci sa tam nieco neblyskne. Takto viem, ze tam je
a musim nieco vyhutat, aby som to zle odtial vybral. Pravda, moze byt aj
ina vec - milion dalsich.

Pisete, ze pri "rucnom" spracovani je to OK. Takze GSVIEW ukaze a po
DVIPS neukaze (mozno to preblyskne, da sa to vsimnut). Takze vychadza mi,
ze DVIPS tam nieco prida (na zaklade dajakeho zle prikazu - proste blbne).

Zdravim
Ladislav Bitto