[cstex] Ztrata obrazku po dvips

Josef Polách quality at endis.cz
Tue Feb 6 15:19:05 CET 2007

Zdravím všechny s dotazem

Pomocí PHP vytvářím TeXový výstup jako zdroj pro tisk.
Všechno jsem rozchodil, jen se mi do výsledného PS nevkládá
obrázek. Ve DVi je vidět, dvips vytvoří korektní PS, ale bez
obrázku. Při "ručním" zpracování se vše daří dobře.

Napadá mě, jestli si dvips třeba nevolá pro vložení obrázku
nějaký jiný program, k němuž nemá z PHP skriptu přístup.
Programy (csplain, dvips...) spouštím ze skriptu pomocí sudo.

Nebo je to ještě něčím jiným? Jak by se to dalo zařídit?

Děkuji za každou užitečnou radu a přeji hezký den

--
Josef Polách - www.polach.org
-- Lidé, (s)mějte se rádi ---