[cstex] zdrojovy kod vedle obrazku

Ladislav Bitto geoflabi at unix.savba.sk
Mon Dec 3 06:26:51 CET 2007

On Sun, 2 Dec 2007, Zdenek Wagner wrote:

> \input, abych predvedl, jak to vypada, a prikazem \verbatiminput,
> abych zobrazil zdrojak. Mam tak jistotu, ze zobrazuji skutecne stejny
> zdrojak, jaky byl pro vytvoreni ukazky pouzit.

Aj mne islo hlavne o to, aby som nahodou nenacital iny subor, nez ten s
ktorym bol vytvoreny obrazok. Navyse uz som nic viac nemusel dopisovat do
TeXoveho suboru (stacilo nacitat obrazok). \verbatiminput vidim prvy krat.
Ja poznam velmi malo prikazov z TeXu, vzdy najprv skusim svoj problem
vyriesit s nimi, a ak to neide, az potom zacinam patrat po inych.

Zdravim
Ladislav Bitto