[cstex] zdrojovy kod vedle obrazku

postcz at centrum.cz postcz at centrum.cz
Sun Dec 23 16:56:47 CET 2007

Zdravim,
dekuji za tipy a omlouvam se, ze na ne reaguji az dnes, ale musel
jsem
neodkladne vyresit uplne jinou zalezitost.

ad J.Rybicka - funguje mi to, pokud zadam jeste parametr u minipage
pozice [b], ktery napsany text (v prostredi verbatim) zarovna ke
spodnimu
okraji obrazku, pozice [t] mi to sazi smerem od ucari obrazku dolu a
bez
parametru to centruje na ucari obrazku (asi default nastaveni).....
Vyresil jsem to tak, ze jsem \includegraphics uzavrel jeste do
\parpic
(prikaz z balicku picins pro obtekani obrazku textem) a muzu to
pomoci
\vspace{1ex} zarovnat k hornimu okraji obrazku, tak jak jsem to
puvodne
zamyslel.

ad L.Bitto - nevim jak se vytvari obrazky TeXom, ja znam jen picture v
LaTeXu
nebo ruzna makra (PSTricks, mfpic...).

ad Z.Wagner - dobry napad

Preji hezke svatky.