[cstex] zdrojovy kod vedle obrazku

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Sun Dec 2 15:12:21 CET 2007

2007/11/29, Ladislav Bitto <geoflabi at unix.savba.sk>:

> Zdravim,

> Ja som take nieco potreboval minuly rok, ked som pisal maly manual ku
> svojim grafickym podprogramom. Vyriesil som si to priamo tam, kde vytvaram
> obrazky. Teda pri vytvoreni obrazka som mal okamzite pri nom aj zdrojovy
> kod. Mam teda graficky podprogram, ktory vypise vlastny kod vedla obrazka.
> Obrazky vytvaram TeXom, takze zdrojovy kod do obrazka som vypisal pomocou
> verbatim. Ten verbatim by mal v pohode fungovat aj u Vas, trebars aj tak,
> ako to uz naznacil pan Rybicka.

Tohle se da resit jeste elegantneji, pomoci \verbatiminput. Pouzil
jsem to pri psani LaTeXove kucharky pro Zpravodaj 3/1997 a je to
vysvetleno v cisle 4/1997. Stejny LaTeXovy kod jsem nacital prikazem
\input, abych predvedl, jak to vypada, a prikazem \verbatiminput,
abych zobrazil zdrojak. Mam tak jistotu, ze zobrazuji skutecne stejny
zdrojak, jaky byl pro vytvoreni ukazky pouzit.

> Zdravim
> Ladislav Bitto

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/