[cstex] jak instalovat nove fonty

Petr Vokac vok at ujv.cz
Mon Aug 27 12:53:06 CEST 2007

> \usepackage[utf8]{inputenc} % Tento prikaz je nadbytecny
ale bez nej jsou spatne ceske znaky v zalozkach dokumentu pdf
kdyz ted vyhodim inputenc dostavam chybu (i bez hyperref):

! Undefined control sequence.
<argument> \numberline {1}\IeC
                               {\'U}vod
l.2 ... {section}{\numberline {1}\IeC {\'U}vod}{1}
                                                  {section.1}

> Spis bych hledal v konfiguraci X. Mate tam nastaveno, ze mate LCD
> monitor? A mate spravny ovladac? Ja jsem pro svuj notebook musel
> kompilovat kernel, protze ve standardnim kernelu ten spravny ovladac
> nebyl. sice to "nejak" ukazovalo, ale prave ze jen nejak, vsechno bylo
> obtizne citelne.

Toto jsem si vsechno prosel. U aceru je zatim porad chyba v biosu a byl
jsem rad, ze mi s patchem z http://perso.orange.fr/apoirier/ vubec
najelo nativni rozliseni. Vsechno se ted tvari dobre vcetne glx, ale je
mozne, ze mi to stale nejede uplne v optimalnim rezimu.

Jeste to musim proverit ale pripada mi, ze i moje vlastni starsi pdfka
jsou citelnejsi nez to co ted produkuji s TeXLive 2007.

Petr Vokac