[cstex] jak instalovat nove fonty

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Mon Aug 27 13:23:49 CEST 2007

27.8.07, Petr Vokac <vok at ujv.cz>:
> ale bez nej jsou spatne ceske znaky v zalozkach dokumentu pdf

Na to udelal makro Petr Olsak, ale ukazalo se, ze podpora cestiny a
slovenstiny v zalozkach je bidna. V kazde verzi Acrobatu je to jinak a
v kazdem OS je to jinak.

> kdyz ted vyhodim inputenc dostavam chybu (i bez hyperref):
>
> ! Undefined control sequence.
> <argument> \numberline {1}\IeC
>                                {\'U}vod
> l.2 ... {section}{\numberline {1}\IeC {\'U}vod}{1}
>                                                   {section.1}

Zrejme pouzivate skutecne unicodove uvozovky misto TeXovych sekvenci a
zkratek (novy csbabel ma "`takovehle uvozovky"'). Stacilo by pridat
odpovidajici prikazy \mubyte...\endmubyte.

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/