[cstex] jak instalovat nove fonty

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Mon Aug 27 10:45:39 CEST 2007

2007/8/27, Petr Vokac <vok at ujv.cz>:
> [...]
> \input{csenc-u-t1} % Konverze UTF-8 -> T1 se dela zde
> \usepackage{lmodern}
>
> ..
>
> a byl jsem spokojen do chvile nez jsem vytvoreny dokument
> pdf zkopiroval na notebook s rozlisenim 1200x800
> text je obtizne citelny, napriklad "o" nema horni
> a dolni cast obloucku
> text zalozek je jinym fontem (bez hacku a bez carek)
> a je citelny velmi dobre
>
> na desktopu s rozlisenim 1600x1200 jsem si problemu vubec
> nevsiml - dokument je pekne citelny i na pulce obrazovky
>
> kde mam hledat chybu: v konfiguraci latexu?

Spis bych hledal v konfiguraci X. Mate tam nastaveno, ze mate LCD
monitor? A mate spravny ovladac? Ja jsem pro svuj notebook musel
kompilovat kernel, protze ve standardnim kernelu ten spravny ovladac
nebyl. sice to "nejak" ukazovalo, ale prave ze jen nejak, vsechno bylo
obtizne citelne.

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/